Menedżer reklam Facebook

Menedżer reklam Facebook jest to narzędzie, które w bardzo szybki sposób może pomóc stworzyć całą, złożoną kampanię reklamową w sieci Facebooka. W Internecie możemy znaleźć wiele sposobów na to, jak stworzyć najlepsze reklamy. Wybór jest naprawdę duży, lecz w tym artykule zajmiemy się jedynie menedżerem reklam Facebook.

Co powinniśmy wiedzieć na temat menedżera reklam na Facebooku?

Z pewnością bardzo ważne jest to, że tworząc reklamy należy pamiętać o odpowiedniej kolejności. Zanim stworzy się już gotową kampanię reklamową, najpierw należy upewnić się, że nasze pomysły na reklamę są strzałem w dziesiątkę. Przecież każdy z nas chce, żeby to właśnie nasza reklama trafiła do odpowiedniego klienta.

Prowadząc kampanię reklamową, bardzo dużo czasu spędzamy w menedżerze reklam Facebook. Jego obsługa jest bardzo intuicyjna, więc nie powinna ona sprawiać nam trudności. Warto zagłębić się w ten temat, ponieważ w przyszłości niemalże każdy z nas będzie chciał się zareklamować.

Co jeszcze powinniśmy wiedzieć na temat menedżera reklam na Facebooka?

W niniejszym programie nie tylko tworzymy grafikę, lecz także analizujemy wyniki kampanii reklamowej. Przez cały czas trwania kampanii można edytować reklamy i zmieniać grupę docelową, do której chcemy trafić. Oprócz samego tworzenia reklam, w menedżerze reklam możemy także znaleźć techniczno – organizacyjne narzędzia. Należą do nich na przykład ustawienia firmowe, jak i indywidualne ustawienia konta.

Zaczynając tworzenie kampanii, wybieramy jej cel. Do wyboru jest aż 11 celów. Dzielą się one na 3 rodzaje w zależności od tego, na którym etapie lejka sprzedażowego znajduje się aktualnie nasz przyszły klient. Gdy już zakończymy ten etap, następnie zajmiemy się wyborem budżetu reklamowego. Mamy do wyboru Zestaw Reklam. To od nas zależy, z którego skorzystamy. Oprócz tego mamy do wyboru preferencje odnośnie wybranej przez nas grupy docelowej. Możemy zdecydować komu wyświetli się nasza reklama. Dotrzemy do tej grupy docelowej dzięki wyborze odpowiedniego kryterium demograficznego, jak i wieku naszych potencjalnych klientów.

Oprócz powyższego, aby zyskać jak najlepszą liczbę klientów powinniśmy tworzyć idealną koncepcję na to, jak powinna wyglądać nasza kampania reklamowa. Warto w tym miejscu pomyśleć nie tylko o pięknych grafikach, lecz także o filmikach, które stają się coraz popularniejsze. Wszelkie grafiki powinny być w podobnym stylu oraz w tym samym tonie kolorystycznym. W końcu klienci zapamiętają nasz styl, więc musi on być spójny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *